Data e postimit: 2014-08-12 20:33:27
Lexime: 3949
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Lum ai që e bën armikun mik !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Tregëti me mikun,e pazare me armikun kurr mos bë ! 2.Shtëpia mbetet e fortë ,kur del tym nga oxhaku ! 3.Fol Ali cka tha Rama ,Fol Ramë cka tha Alia 4.Mos prit nga tjetri !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Agim Ramadanit Arqitekt i fitores Prijës nëpër beteja Për armikun tmerr Për luftëtarët guxim ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Gjuha Jonë Gjuha e jonë është bujare Ka buk për miq Dhe plumb për armiq Gjuha jonë është e rrallë...
Autori: Fatmire Dërmaku. · Lloji: Poezi kolone · Tema: Mos u Dorëzo"
"Mos u Dorëzo" Asnjëherë mos u dorëzo Asnjëherë mos u pikëllo, Asnjëherë mos vuaj Asnjëherë për atë që se meriton!!! Edhe nëse dikush të del përpara Edhe nëse dikush të rrëzon, Ti prap ngritu në këmbë Por,mos u d...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës senator dhe ushtarak Në ato male të larta N'shpellë të Dragobisë Luftoi me pushkë në dorë Kundër armikut Kundër qarqeve shoviniste ,kundër ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: Blerta Shurdhani · Lloji: Tregime erotike · Tema: Deshmoret e liris
Kush i doli trim tokes se d heute Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut Kush e dha jeten e lir te jetojn Muhameti e Rexhepi deshmoret ton Ne Jezercin legendar Po lUftojn trimat Shqiptar Lufton kelota e sakizat Park u ndal I sulmojn privat Nisi...
Autori: Fiorina · Lloji: Tregime per femije · Tema: dinosauri 18-vjecar
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi. Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
Autori: Xhijnesa · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda. Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre. Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde? T'ia leshojme vendin çe...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrimi i vetes
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dh...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Thenie · Tema: Thenie
Kafsha eshte e rrezikshme ateher kur eshte i uritur, kurse njeriu kur eshte i ngopur. Varferia ne bote nuk eshte per shkak se nuk mund ti ushqejme te varferit, por per shkak qqe nuk mund ti ngopin te pasurit. Vepra e vetme per te cilen nuk duhet shp...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com